Mary’s Fuckin’ Photos

Bunicii

with 2 comments

Obligaţia m-a adus în Brăila, aşa că mi-am vizitat bunicii. Mai de dor de ei, mai de dorul de a face câteva poze cu 10 D-u’, am ajuns pe strada X, nr. 463, departe.

Bunicul meu e orb, iar bunică-mea trebuie să aibă grijă de el. Sunt foarte supăraţi că eu nu ma mai întorc în Brăila, după cum se vede în poza 1. Bunică-mea începe să plângă, pentru că este numai lume rea în Bucureşti (foto 2) şi se uită dezamăgită la mine, în timp ce o rog să stea locului să-i fac o poză (foto 3). Tataia îmi arată o fotografie din tinereţile lor fericite (foto 4), după care bunică-mea îl linişteşte şi vrea să îl aranjeze pentru poze (foto 5).

El e unchi-miu. De când îl ştiu e croitor, iar acum are un atelier la el acasă, adică în curtea bunicilor mei (foto 6, 7). O altă pasiune, porumbeii. Îi creşte de când este mic şi de câţiva ani îi trimite la concursuri. Aşa că ţine să îmi arate campionul (foto 8 ) şi îmi spune că va da drumul porumbeilor, ca eu să îi pozez (foto 9).

În drum spre ieşire, vad oglinda în care se bărbierea tataia cand eu eram mică, oglindă acum ocupată de bunica-mea (foto 10)

Written by Anita Vizireanu

July 30, 2008 at 2:20 pm

Posted in Portret

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. cat de frumoasa e ultima.superba.pups si sa ai vacanta superba!

    shoe_gal

    July 30, 2008 at 8:59 pm

  2. merci la fel🙂

    Anita Vizireanu

    July 30, 2008 at 10:25 pm


Leave a Reply

